Naše projekty

Rádi vyhodnocujeme reálný přínos našich projektů. Prohlédněte si naše nejlepší case studies s těmi největšími značkami v Česku.

Všechny projekty
Všechny projekty
Membership
Membership
Aktivace partnerů
Aktivace partnerů
GEN-Z a Gaming
GEN-Z a Gaming
Merchandising
Merchandising
ČSOB
2023

ČSOB

Pro partnery navrhujeme marketingové kampaně, které odpovídají jejich cílům a očekáváním.

Hrdí lvi
2022

Hrdí lvi

Představení nové vizuální identity české fotbalové reprezentace. Celoroční marketingová linka „Hrdí lvi“.

Kličkuj
2023

Kličkuj

Formát určený oslavám výročí 30 let české fotbalové ligy.

První
2022

První

Představení prvního oficiálního ligového míče.

eRepre
2019-2024

eRepre

Víme, jak oslovit mladou generaci.

Fanshop
2023

Fanshop

V Kabině 39 navrhujeme a produkujeme merchandising pro největší tuzemské klienty.

Dres nad Prahou
2023

Dres nad Prahou

PR stunt, který se dostal až do televizních novin.

Votroci, povstaňte!
2023

Votroci, povstaňte!

Sezónní marketingová kampaň týmu FC Hradec Králové.

BODYCAM
2023

BODYCAM

Gól z přáteláku, který obletěl celý fotbalový svět!

Naši klienti

Kabina 39

Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.

Kabina 39

SportBiz

Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.

SportBiz

Sport Marketing Scan

Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.

Sport Marketing Scan