2023

Kličkuj

Formát určený oslavám výročí 30 let české fotbalové ligy.

Sledovanost kolem 400 tisíc na každé síti

Zapojení novinářů do soutěže

Pozitivní ohlas, vysoká retence a sledovanost na TV

Zasoutěžte si

Oslavy 30. výročí české fotbalové ligy zaslouží i svůj speciální formát. Tím se stala vědomostní soutěž Kličkuj!, do které se zapojili nejen hráči FORTUNA:LIGY, ale následně i fanoušci a novináři.

Mohutné produkční přípravy se vyplatily téměř okamžitě. Hráči se sami od sebe chopili svých rolí a výsledkem byl zábavný formát, u kterého mnoha lidem, včetně nás samotných, cukaly koutky.

Vizuály

Čísla

Ne každý formát se dá měřit jen čísly. Soutěž Kličkuj! je měla sice nadstandardní, mnohem cennější však byl pozitivní ohlas od fanoušků a expertů na sportovní marketing. V době, kdy ligové kanály stále nemohou používat záběry ze hry, je toto nesporný úspěch.

Další projekty

ČSOB
2023

ČSOB

Pro partnery navrhujeme marketingové kampaně, které odpovídají jejich cílům a očekáváním.

Hrdí lvi
2022

Hrdí lvi

Představení nové vizuální identity české fotbalové reprezentace. Celoroční marketingová linka „Hrdí lvi“.

První
2022

První

Představení prvního oficiálního ligového míče.

Naši klienti

Kabina 39

Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.

Kabina 39

SportBiz

Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.

SportBiz

Sport Marketing Scan

Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.

Sport Marketing Scan