2 670 počet prodaných permanentek
10 000 kontaktů
3 100 kusů prodaného merchandisingu
Votroci, povstaňte! je sezónní marketingová kampaň, která je součástí dlouhodobé marketingové strategie klubu.
Strategie byla vytvořena na základě detailních průzkumů populace Královéhradeckého kraje a fanoušků FC Hradec Králové. Konkrétním a měřitelným cílem byl prodej permanentních vstupenek na sezonu 2023/24 v objemu 2000 kusů.
Kampaň reflektuje navržený repositioning klubu, do veškeré komunikace se povedlo zahrnout stěžejní prvky marketingového restartu, jako například:
Důležitým faktorem také je, že se na obsahu fanoušci podíleli. Klub se v průběhu kampaně otevřeně a transparentně ptal na jejich názor a tužby a postupně poznatky implementoval.
Hradeckým fanouškům jsme doručili kvalitní marketingový obsah na úrovni nejlepších českých fotbalových klubů, na který dosud nebyli zvyklí.
Pro partnery navrhujeme marketingové kampaně, které odpovídají jejich cílům a očekáváním.
Představení nové vizuální identity české fotbalové reprezentace. Celoroční marketingová linka „Hrdí lvi“.
Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.
Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.