2022

První

Představení prvního oficiálního ligového míče.

Využití inovace Live penalty

Event pro novináře

Zapojení fotbalových legend

Jednotný míč Fortuna ligy

Jak odpovídajícím způsobem představit historicky první jednotný míč nejvyšší české fotbalové soutěže? 

Vytvořili jsme spojující marketingovou linku „První“ založenou na vizuálu s prvky míče a emotivním videu se silným voiceoverem.

Míč jsme společně s LFA představili na eventu pro novináře, kde si sami mohli vyzkoušet pomocí systému Live penalty míčem vystřelit na brankáře.

První

Standard

Dnes je jednotný míč již standardem, který se očekává. Veřejnost míče přijala převážně pozitivně, což bylo naším hlavním úkolem. A to i díky pomocí fotbalových legend jako je Antonín Panenka, nebo David Lafata, kteří v kampani vystupovali.

Standard

Další projekty

Představení dresu ledního hokeje
2024

Představení dresu ledního hokeje

Po mnoha letech se na hruď nejkrásnějšího hokejové dresu vrátil státní znak. Logickou volbou pro představení byla nostalgická linka navazující na historické úspěchy.

Sezónní video ACS
2024

Sezónní video ACS

Které písmeno tě napadne jako první? Můžu hádat? Jediné písmeno dominuje celému sezonnímu intru pro AC Sparta Praha.

SPARTA UNLIMITED.
2024

SPARTA UNLIMITED.

Žij Spartou na maximum.

Naši klienti

Kabina 39

Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.

Kabina 39

SportBiz

Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.

SportBiz

Sport Marketing Scan

Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.

Sport Marketing Scan