2022

První

Představení prvního oficiálního ligového míče.

Využití inovace Live penalty

Event pro novináře

Zapojení fotbalových legend

Jednotný míč Fortuna ligy

Jak odpovídajícím způsobem představit historicky první jednotný míč nejvyšší české fotbalové soutěže? 

Vytvořili jsme spojující marketingovou linku „První“ založenou na vizuálu s prvky míče a emotivním videu se silným voiceoverem.

Míč jsme společně s LFA představili na eventu pro novináře, kde si sami mohli vyzkoušet pomocí systému Live penalty míčem vystřelit na brankáře.

První

Standard

Dnes je jednotný míč již standardem, který se očekává. Veřejnost míče přijala převážně pozitivně, což bylo naším hlavním úkolem. A to i díky pomocí fotbalových legend jako je Antonín Panenka, nebo David Lafata, kteří v kampani vystupovali.

Standard

Další projekty

ČSOB
2023

ČSOB

Pro partnery navrhujeme marketingové kampaně, které odpovídají jejich cílům a očekáváním.

Hrdí lvi
2022

Hrdí lvi

Představení nové vizuální identity české fotbalové reprezentace. Celoroční marketingová linka „Hrdí lvi“.

Kličkuj
2023

Kličkuj

Formát určený oslavám výročí 30 let české fotbalové ligy.

Naši klienti

Kabina 39

Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.

Kabina 39

SportBiz

Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.

SportBiz

Sport Marketing Scan

Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.

Sport Marketing Scan