Lidé tvarující S 2113
Počet impresí na sítích ACS 4 085 000
Rekordní počet prodaných dresů po 10 dnech 1159
Domácí sada dresů je pro sportovní fanoušky obecně vždy velké téma. Dres je jedním ze základních identifikačních symbolů sportovních subjektů a jeho vzhled a představení je důležité a velmi diskutované. Připravili jsme koncept, který odráží jednu důležitou novinku - na domácím dresu není plnobarevné logo ACS, ale velké "S" s hvězdami, připomínajícími tři desítky titulů Sparty, které se objevilo už vloni na černé výroční sadě.
Na letenském stadionu se sešlo 2113 sparťanů a sparťanek, oblečených do bílých triček a společně jsme vytvořili největší "S" na světě! Právě eSko bude zdobit sparťanskou domácí sadu od adidasu pro novou sezonu. Nový rudý dres trhá rekordy, stal nejprodávanějším domácím dresem klubu v rámci prvních 10 dnů od představení.
Po boku fanoušků se na hrací ploše objevili také hráči a hráčky strahovské akademie, osobnosti Sparty, zaměstnanci klubu i členové realizačního týmu v čele s novým hlavním trenérem Larsem Friisem a zástupci A-týmů ACS Peterem Vindahlem, Jakubem Peškem a Radkou Paulenovou.
Po mnoha letech se na hruď nejkrásnějšího hokejové dresu vrátil státní znak. Logickou volbou pro představení byla nostalgická linka navazující na historické úspěchy.
Které písmeno tě napadne jako první? Můžu hádat? Jediné písmeno dominuje celému sezonnímu intru pro AC Sparta Praha.
Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.
Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.
Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.