Lidé tvarující S 2113
Počet impresí na sítích ACS 4 085 000
Rekordní počet prodaných dresů po 10 dnech 1159
Domácí sada dresů je pro sportovní fanoušky obecně vždy velké téma. Dres je jedním ze základních identifikačních symbolů sportovních subjektů a jeho vzhled a představení je důležité a velmi diskutované. Připravili jsme koncept, který odráží jednu důležitou novinku - na domácím dresu není plnobarevné logo ACS, ale velké "S" s hvězdami, připomínajícími tři desítky titulů Sparty, které se objevilo už vloni na černé výroční sadě.
Na letenském stadionu se sešlo 2113 sparťanů a sparťanek, oblečených do bílých triček a společně jsme vytvořili největší "S" na světě! Právě eSko bude zdobit sparťanskou domácí sadu od adidasu pro novou sezonu. Nový rudý dres trhá rekordy, stal nejprodávanějším domácím dresem klubu v rámci prvních 10 dnů od představení.
Po boku fanoušků se na hrací ploše objevili také hráči a hráčky strahovské akademie, osobnosti Sparty, zaměstnanci klubu i členové realizačního týmu v čele s novým hlavním trenérem Larsem Friisem a zástupci A-týmů ACS Peterem Vindahlem, Jakubem Peškem a Radkou Paulenovou.
Pro partnery navrhujeme marketingové kampaně, které odpovídají jejich cílům a očekáváním.
Představení nové vizuální identity české fotbalové reprezentace. Celoroční marketingová linka „Hrdí lvi“.
Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.
Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.
Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.