2024

HYUNDAI a Česká reprezentace

Partner České fotbalové reprezentace

Sponzorský vzkaz

Pro partnera české fotbalové reprezentace Hyundai jsme vytvořili 10 vteřinový sponzorský vzkaz pro sloty kolem reprezentačních zápasů. Společně s videem jsme zajistili i klíčový vizuál do outdoorové kampaně.

Cíl

Hlavním cílem bylo spojení známých tváří českého fotbalu se sportovním, cool vypadajícím vozem Hyundai IONIQ 5N. Zaměřili jsme se na jeho ostré detaily v tématicky nasvíceném prostředí a ukázku funkcionalit vozu, vše v bariérách podmínek sponzorského vzkazu.

Cíl

Produkce

Hodinové produkci předcházeli týdny příprav: vytvoření konceptu, storyboardu, produkčního plánu, obhlídek lokací, zkoušek přímo na místě a sladění s Českou televizí. To vše pro hladký průběh natáčení a profesionální přístup k časově vytíženým hráčům.

Produkce
Fotka

Další projekty

HYUNDAI
2025

HYUNDAI

Sponzorský vzkaz pro partnera české fotbalové reprezentace.

Salon republiky

Salon republiky

Výroční linka FC Hradec Králové, která proměnila fotbal v kulturní oslavu města.

Fotbal a streetwear? Umíme.
2025

Fotbal a streetwear? Umíme.

PR stunt nového dresu na Kyvadle a celková komunikační strategie

Naši klienti

Kabina 39

Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.

Kabina 39

SportBiz

Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.

SportBiz

Sport Marketing Scan

Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.

Sport Marketing Scan