Test genu ACS si udělalo přes 200 000
Představení generálního partnera přesáhlo 120 GRPS
Prodaných výtisků knihy Národ Sparta 10 000
Prostřednictvím komunikační linky “GEN ACS”, která odkazuje na DNA klubu, propojujeme klubovou minulost, současnost i budoucnost a vysvětlujeme, jak sparťanská DNA ovlivňuje pohled na svět, zábavu a priority každého fanouška klubu. Zjednodušeně: GEN ACS dělá každého sparťana výjimečným.
Z komunikační linky jsme vytvořili téma, které rezonovalo mezi sparťanskými fanoušky, v komunitě rivalů i v celé společnosti prostřednictvím dílčích komunikačních aktivit.
Pro výroční sezonu vznikla slavnostní černo-zlatá vizuální identita klubu odkazující na barvu prvních sparťanských dresů. Její představení proběhlo v rámci odhalení podoby nového dresu adidas, který jsme v obří podobě vynesli vrtulníkem nad Prahu. K výročí klub také vyrobil speciální edici merchandisingu a vydal knihu Národ Sparta se 130 rozhovory s osobnostmi, kteří v sobě nosí GEN ACS. Kromě toho si fanoušci mohli v den založení klubu otestovat přítomnost sparťanské DNA v personalizovaném videu nebo navštívit Den otevřených dveří na Letné.
Ambice, odvaha, respekt a tradice jsou sparťanské hodnoty, které jsou součástí DNA každého fanouška, hráče i funkcionáře fotbalové Sparty již 130 let. Z pohledu marketingu a komunikace se rozhodně zapíše do historie.
Celá komunikační kampaň měla největší efekt v budování zájmu o domácí utkání a tedy i v komerční oblasti. Spartě se podařilo od konce sezony 22/23 vyprodat všechna soutěžní domácí utkání, včetně následující sezóny za obhajobou titulu v sezoně 23/24. Pro srovnání za posledních 30 let Sparta vyprodala pouze 30 ligových utkání a nikdy se nejednalo o dva zápasy po sobě.
Pro partnery navrhujeme marketingové kampaně, které odpovídají jejich cílům a očekáváním.
Představení nové vizuální identity české fotbalové reprezentace. Celoroční marketingová linka „Hrdí lvi“.
Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.
Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.
Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.