80 tisíc nových followerů na TikToku
21 milionů views
Unikátní pohled nabízí až 30× poutavější obsah
Fotbalová Sparta představila zcela jedinečné záběry z utkání z pohledu hráče. Na dva své hráče umístila v rámci přípravného zápasu s Norimberkem speciální kamery, které fanouškům nabídly nepoznanou dimenzi pohledu na hru. A vybrala vhodně! Gól Lukáše Haraslína obletěl celý svět.
Hlavními cíli Sparty v rámci projektu bylo oslovit cílové skupiny (generace Z & alfa a cizince), které nepatří mezi tradiční sparťanské publikum, a propagovat energetickou společností epet (sponzora klubu), jehož hlavní marketingovou výzvou spolupráce s klubem je zvýšení znalosti značky. To vše v období, kdy se nehrají soutěžní utkání a pozornost médií a sparťanského publika je upřena na témata, jako jsou přestupy hráčů a život v týmu.
POV kamera přináší jedinečný, zcela nový způsob, jak si zažít sportovní událost.
Několik klíčových inovačních prvků, které tato kamera přináší:
Ve spojení s mezinárodní sílou značky Sparta přinesla aktivace výsledky, které předčily i původní ambiciózní očekávání. Samotné gólové video vidělo na Tik Toku téměř 14 milionů lidí. Celkově zaznamenal obsah z bodycam na sparťanských sociálních sítích přibližně 21 milionů views. Obsah přebírala i zahraniční média (Marca, Gazetta delo Sport apod.) a neoficiálně zveřejňovaly video i globální fanouškovské stránky jako 443 a SportBible.
Pro partnery navrhujeme marketingové kampaně, které odpovídají jejich cílům a očekáváním.
Představení nové vizuální identity české fotbalové reprezentace. Celoroční marketingová linka „Hrdí lvi“.
Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.
Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.
Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.