1000 předplatitelů za 4 hodiny
5000 předplatitelů během prvních 2 týdnů
11 000 předplatitelů po 2 měsících
Dlouhé měsíce příprav umožnil v červnu 2024 představit nový digitální produkt se kterým je dnes již možné žít Spartou bez limitů! Kompletní sparťanský obsah povýšený o novou úroveň, přednostní nákup vstupenek na domácí utkání ACS, pozápasová studia, speciální nabídky merchandisingu či streamy utkání v novém webovém rozhraní. Sparťanský fanoušek si od nové sezóny může užívat pořádnou dávku sparťanství bez omezení a my jsme u toho!
Neexistuje video, podcast nebo text, který by předplatitel nemohl vidět, slyšet nebo číst. S myšlenkou posouvat content stále výše operujeme se Spartou již dlouho a jsme nadšení, jaký úspěch a čísla dosavadní publikace sdílí! Nové nastavení dává možnost vytvářet pro fanoušky atraktivnější formáty, zvát zajímavé hosty a tvořit obsah na míru, s větším vhledem pod pokličku aktuálních mistrů České republiky. Rozjezd se vydařil na jedničku a my se těšíme na mnoho dalšího, co zatím veřejnosti zůstává v utajení. Více na UNLIMITED.
Pro partnery navrhujeme marketingové kampaně, které odpovídají jejich cílům a očekáváním.
Představení nové vizuální identity české fotbalové reprezentace. Celoroční marketingová linka „Hrdí lvi“.
Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.
Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.
Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.