Nezapomenutelné komentátorské výkony prolnuté s archivními zobrazované přímo ve struktuře studiově nasvíceného dresu podtrhávaly hlavní důvod návratu k tradici a to byly právě zmíněné úspěchy českého národního týmu. Takto ožehavé téma se díky zvolené formě dočkalo pozitivního fanouškovského přijetí.
Pro partnery navrhujeme marketingové kampaně, které odpovídají jejich cílům a očekáváním.
Představení nové vizuální identity české fotbalové reprezentace. Celoroční marketingová linka „Hrdí lvi“.
Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.
Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.
Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.