Náš první celovečerní dokument o malém fotbalu vytvářený přímo pro Českou televizi. Film se natáčel v říjnu a listopadu 2023 ve Spojených arabských emirátech, kde se česká reprezentace účastnila mistrovství světa. Světlo světa pak spatřil v květnu 2024.
Děj se nezaměřuje pouze na sportovní stránku samotného turnaje. Nosnou dějovou linkou jsou osobní příběhy vybraných hráčů, kterým malý fotbal nabídl druhou šanci poté, co se jejich kariéry ve velkém fotbalu z různých důvodů zasekly. Film se tak pohybuje na rozmezí sportovního a sociálního dokumentu.
Pro partnery navrhujeme marketingové kampaně, které odpovídají jejich cílům a očekáváním.
Představení nové vizuální identity české fotbalové reprezentace. Celoroční marketingová linka „Hrdí lvi“.
Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.
Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.
Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.