478 m2 Velkost dresu
200+ litrů Množství využité barvy
1 700 000 Počet zobrazení na sociálních sítích
ACS se do nové sezony rozhodla vstoupit v nové třetí sadě dresů designované ve spolupráci se streetwear značkou Footshop. A společně s adidas představili také doprovodnou lifestyle kolekci. Naším úkolem byla tvorba komunikační strategie ve spolupráci s partnery a především PR stunt zahajující celkovou komunikaci.
Navázat na naše úspěšné PR stunty jako největší lidské S nebo dres nad Prahou nebyl lehký úkol. O to více, že naším hlavním kritériem bylo vydat se do ulic, mimo stadion a propojit streetwear s fotbalem. V rámci komunikační umbrelly „Clean Kits Don’t Win Matches“ jsme vsadili na netradiční a poněkud “messy” malbu dresu ve spojení s konturami fotbalového hřiště přímo na ploše pod Kyvadlem na Letné.
Nová třetí sada se stala nejprodávanějším dresem ACS za první dva měsíce prodeje.
Design dresu o délce 23 metrů vzhledem k teasing fázi kampaně zobrazoval několik hlavních elementů finálního designu a datum. To se bez dalšího vysvětlení stalo na několik dní centrem spekulací fanoušků ACS na sociálních sítích. Malbu zrealizovala slovenská firma Walldesign, která má letité zkušenosti s graffiti a malbou hřišť po celém světě.
Součástí komunikace byl kromě statických vizuálů i hero spot. Ten zachycuje proces samotné malby gradující street fotbálkem mezi týmem žen ACS a týmem Footshopu.
Výroční linka FC Hradec Králové, která proměnila fotbal v kulturní oslavu města.
Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.
Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.
Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.